Dzikie Pola
Producent
PROGLOBAL
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 2 osób
Czas gry
od 30 do 60 min.
Rok premiery
2013
Pudełko zawiera
* Oddziały Rzeczpospolitej
1 x husaria
2 x pospolite ruszenie
2 x pancerni
1 x rajtaria
2 x piechota n iemieckiej

* Oddziały Chanatu Krymskiego
2 x ordyńcy
2 x kazindżi

* Oddziały Siczy Zaporoskiej
1 x jazda zaporoska
2 x strzelcy siczowi
2 x mołojcy
3 x czerń

* Mapa
4 x moduły podstawowe mapy
6 x heksy las
4 x heksy wzgórze
3 x heksy woda
2 x heksy zabudowa

* Pozostałe
1 x instrukcja
1 x tor tur
1 x znacznik tury
4 x K20 czarne
11 x kart opisu jednostek
4 x karty opisu terenu

Opis

Gra planszowa "Dzikie Pola" w przystępny sposób prezentuje klimat wojennych zmagań sarmackiej Rzeczpospolitej oraz krajów sąsiadujących z nią w tym okresie. Gra ma w sobie walory edukacyjne, przybliżające szczególnie młodym graczom w ciekawy sposób historię tamtych czasów, minionych czasów świetności polskiego oręża i kraju. Starszym graczom natomiast pozwala przypomnieć sobie i lepiej poznać klimat epoki barwnie przedstawiony w "Trylogii" H. Sienkiewicza.

"Dzikie Pola" pozwala graczom na rozegranie zarówno prostych potyczek małych oddziałów, jak i przeprowadzenie dużych batalii potężnych armii. Skala gry zmienia się w podczas rozgrywania kolejnych scenariuszy walk zawartych w kampaniach. Gracze mogą skorzystać z przygotowanych kampanii, jak też mogą stworzyć je sami. Gotowe kampanie i scenariusz są dostępne na stronie http://dzikie-pola.pl.

Kampanie są przedstawione w postaci sfabularyzowanych opowiadań mieszanych z opisami gotowych scenariuszy walk do rozegrania. Schemat ten pozwala uczestnikom zabawy lepiej zrozumieć i poznać klimat epoki, w której rozgrywa się gra.

UWAGA:
Czas od zamówienia do wysłania tego produktu wynosi 5 dni roboczych
Produkt jest robiony ręcznie na zamówienie


Nagrody i wyróżnienia

Akcesoria do gry

Gry z serii

Cena gry

Zdjęcia gry z serwisu BoardGameGeek

Komentarze i opinie na temat gry

Data Publikacji 2013-08-17 06:47:47