Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy		  
		    
		    
		  
		
	
		- Pudełko wymiary
 - 29.5 x 29.5 x 7.5 cm
 
- Waga około
 - 1.1 kg
 
- Producent
 - Portal
 - Wydanie
 - polskie
 - Instrukcja
 - polska
 - Wiek
 - od 10 lat
 - Liczba graczy
 - od 1 do 4 osób
 - Czas gry
 - od 50 do 70 min.
 - Edycja
 - 1
 - Autor
 - Michiel Justin, Elliott Hendriks
 - Pudełko zawiera
 - *plansza
*4 plansze graczy
*23 drewniane piony
*13 drewnianych znaczników
*75 kart znajomych
*88 kart dzieci
*7 kart przedsiębiorstw
*7 kart pałaców
*9 kart filantropii
*9 kart tytułów
*4 karty głowy rodziny
*15 kart misji
*23 karty złota
*1 karta pierwszego gracza
*15 kart wskazówek
*6 kart patronów 
Opis
Rodzina jest najważniejsza!
„Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy” to ekonomiczno-strategiczna gra planszowa w bardzo nietypowym klimacie. Gracze wcielają się w patronów rodzin i przewodnicząc jej przez trzy generacje, spróbują wprowadzić ją w kręgi władzy, utrzymać arystokratyczną linię krwi, oraz zbić majątek zapewniający dobrobyt przyszłym pokoleniom. Tutaj, będziemy aranżować małżeństwa, szukać dobrych partii dla naszych córek, organizować rodzinne przedsięwzięcia i walczyć o szlacheckie tytuły- wszystko w klimacie XVIII-wiecznej Francji!
Do gry „Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy” potrzebujemy 2 do 4 osób (chociaż istnieje również wariant jednoosobowej rozgrywki!). Każdy otrzymuje swoją planszę gracza, znaczniki, piony swojego koloru, oraz kartę patriarchy/matriarchy swojej familii. W zależności od wybranego (wylosowanego) rodu otrzymujemy dobra początkowe- dochód, Karty Znajomych itp. Z puli kart, otrzymujemy Karty Patrona (są to misje, które musimy wykonać do końca trzeciej generacji- otrzymamy za nie pokaźną liczbę punktów!). Gdy wszyscy są gotowi, możemy rozpoczynać. „Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy” trwa trzy generacje (łącznie 9 rund!). W każdej rundzie, gracze swoimi pionami oznaczają akcje, które chcieliby wykonać- jest ich naprawdę sporo od wzięcia pożyczki, przez budowy pałaców, filantropie, po zakupienie tytułu, małżeństwo i przyjmowanie kolejnych pokoleń. Całość gry, opiera się przede wszystkim na manipulowaniu Kartami Znajomych- to ich będziemy wżeniać w naszą rodzinę- tak by zyskać jak największe korzyści (najczęściej powiązane z Kartą Patrona). Pod koniec każdej generacji przeliczamy punkty Honoru za zebrane tytuły i rezydencję na punkty Zwycięstwa. Po trzecim podliczeniu kończymy grę, doliczając punkty za Karty Patrona i ogłaszamy zwycięzcę!
„Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy” to nietypowe podejście do gier planszowych z gatunku ekonomii i strategii. Dzięki niej możemy poczuć się jak prawdziwa głowa rodu mająca wpływ na kolejne pokolenia. Dla dobra Familii możemy wyswatać już młode pokolenia- wręcz dzieci!- wszystko by zyskać dodatkowy prestiż. Mierzymy się z trudem wydania córek za mąż, rodzinnym interesem i dbamy o niesplamiony Honor. „Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy” to aż 75 kart małżonków z unikatowymi zdolnościami, 20 sekretnych misji, 9 tytułów, 9 zasług społecznych- wszystko daje nieskończenie wiele możliwości!
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
- 
			
				Koszulki FFG 44 x 68 mm 50 szt. - Mini European Red
liczba sztuk: 6 - 
			
				Koszulki Rebel (44x68 mm) 100 sztuk
liczba sztuk: 3 - 
			
				Koszulki Rebel (44x68 mm) Ara Premium 100 sztuk
liczba sztuk: 3 
Gry z serii
- 
				
					Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy
samodzielna gra 
Cena gry
- 
		AM76 
94.00 PLN 
