Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
- Pudełko wymiary
- 10 x 13 x 2 cm
- Waga około
- 0.1 kg
7.97
- Producent
- Portal
- Kategorie
- dodatek do gry (Expansion for Base-game)
walka (Fighting)
science Fiction (Science Fiction) - Ocena na BGG
- 7.97/10 na 442 głosy
- Nazwa oryginalna
- Neuroshima Hex! 3.0: Sharrash
- Mechaniki
- zarządzanie ręką (Hand Management)
hexagonalne pola (Hexagon Grid)
eliminacja graczy (Player Elimination)
partnerstwo (Team-Based Game)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers) - Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 8 lat
- Liczba graczy
- od 2 do 4 osób
- Czas gry
- od 30 do 30 min.
- Rok premiery
- 2013
- Rok wydania
- 2022
- Autor
- Michał Oracz
- Nazwa oryginalna
- Neuroshima Hex! 3.0: Sharrash
- Ocena na BGG
- 8.00
- Poziom trudności
- 2.56 na 5
- Pudełko zawiera
- *35 żetonów Sharrash
*6 znaczników paraliżu
*7 znaczników ran
*2 znaczniki Sharrash
*zapasowe żetony i znaczniki
*instrukcja
*woreczek strunowy
Opis
Jedna z dynamiczniejszych i bardziej mobilnych armii gry Neuroshima Hex !
Neuroshima Hex doczekała się w swoich szeregach przedstawicieli mutantów sprzymierzonych ze szczurami! Sharrash to formacja, oferująca nowe podejście taktyczne do kultowej gry. Co wprowadza armia gryzoni?
Przede wszystkim nową cechę specjalną- „podziemny”. Obdarzony jest nią Sztab Sharrash. Oznacza to, że w dowolnym momencie (poza bitwą), żeton Sztabu, może się zamienić miejscami z dowolną inną jednostką posiadającą tą cechę. Wprowadzony zostaje moduł obdarzający sojuszników zdolnością podróżowania pod ziemią, co znacznie zwiększa szanse Sztabu na ucieczkę przed śmiercionośnym ogniem wroga. Pojawia się również unikatowy żeton natychmiastowy- Paraliż. Blokuje on zdolności i ataki dowolnej jednostki na planszy. Jedyną jednostką strzelającą Sharrash jest Moździerz. Strzał pada na odległość jednego heksa i trafia idealnie w cel- nawet jeśli nim, a strzelcem znajduje się inna jednostka wroga. Nowy popis strategii zapewni też żeton Dziury, w który możemy wciągać przeciwników. Perełką w zmutowanej armii szczurów Sharrash jest Ładunek Wybuchowy. Podpięty pod wrogą jednostkę eksploduje przed wszystkimi inicjatywami, znacznie utrudniając wrogowi szturm na naszą bazę.
Jedna z dynamiczniejszych i bardziej mobilnych armii gry Neuroshima Hex. Sharrash, pozwala na oryginalną strategię, zadawanie ran i szybkie wycofywanie własnych jednostek. Ładunki Wybuchowe usuwają z bitwy najniebezpieczniejszych przeciwników, a moduły paraliżują pozostałych wrogów, pozwalając nam bezpiecznie siać zniszczenie w przeciwnym obozie. (uwaga! Sharrash szczególnie powinna uważać na sieciarzy! )
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
-
Neuroshima 1.5
samodzielna gra -
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
samodzielna gra -
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza (RPG.05)
samodzielna gra -
Neuroshima HEX 2.5
samodzielna gra -
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
samodzielna gra -
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
samodzielna gra -
Neuroshima HEX: Duel
samodzielna gra, dodatek -
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
dodatek -
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
dodatek -
Neuroshima 1.5: Miami (RPG.08)
dodatek -
Neuroshima 1.5: Piraci (RPG.10)
dodatek -
Neuroshima 1.5: Ruiny (RPG.16)
dodatek -
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
dodatek -
Neuroshima : Miami (RPG.08)
dodatek -
Neuroshima Detroit
dodatek -
Neuroshima Hex - zabójca
dodatek -
Neuroshima Hex 3.0: Puste Hexy
dodatek -
Neuroshima HEX: Babel 13
dodatek -
Neuroshima HEX: Dancer
dodatek -
Neuroshima HEX: Mephisto
dodatek -
Neuroshima HEX: Nowy Jork
dodatek -
Neuroshima HEX: Sharrash
dodatek -
nieNeuroshima HEX: Neodżungla
dodatek
Cena gry
-
AM76
29.90 PLN