Automobile
- Pudełko wymiary
- 24 x 30 x 8 cm
- Waga około
- 1.6 kg
7.33
- Producent
- Kategorie
- ekonomiczna (Economic)
przemysł (Industry / Manufacturing) - Pozycja na BGG
- 677
- Ocena na BGG
- 7.33/10 na 5814 głosy
- Nazwa oryginalna
- Automobile
- Mechaniki
- przewidywanie wartości towarów (Commodity Speculation)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers) - Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 12 lat
- Liczba graczy
- od 3 do 5 osób
- Czas gry
- od 110 do 130 min.
- Rok premiery
- 2009
- Autor
- Martin Wallace
Opis
"Kolor?... Może być każdy, pod warunkiem, że będzie to czarny." Henry Ford, 1914.
Automobile to gra ekonomiczna, której temat kręci się wokół samochodów.
Uczestnicy rozgrywki wcielają się w role przedsiębiorców działających na amerykańskim rynku motoryzacyjnym początku XX wieku. Prowadzą własne koncerny, budują fabryki samochodów, organizują sieci sprzedawców i inwestują w rozwój technologiczny swoich zakładów.
To od decyzji graczy zależy, czy skoncentrują się na produkcji tanich aut, na które popyt rośnie najszybciej, samochody średniej klasy o stabilnym popycie lub ekskluzywne, drogie limuzyny dla najzamożniejszych klientów.
To, na ile nasza inwestycja będzie opłacalna, uzależnione jest od popytu na określony rodzaj aut, wielkość sieci sprzedaży i zaawansowanie technologiczne naszych projektów na tle konkurencji.
Gracze będą wprowadzać na rynek coraz nowocześniejsze modele samochodów, wymuszając na innych zamykanie fabryk produkujących stare konstrukcje lub obniżanie cen produkowanych samochodów. Jeśli graczowi nie uda się zaopatrzyć własnej sieci sprzedaży w odpowiednią ilość samochodów, jego dystrybutorzy zbankrutują, pociągając jego koncern za sobą.
W trakcie rozgrywki gracze mogą korzystać z pomocy tak sławnych inżynierów i producentów jak Ford, Kettering czy Chrysler. Ich specjalne zdolności ułatwią grającym zmagania z twardymi prawami rynku motoryzacyjnego.
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
Cena gry
-
AM76
189.00 PLN