Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
- Pudełko wymiary
- 10 x 13 x 2 cm
- Waga około
- 0.1 kg
7.77
- Producent
- Portal
- Kategorie
- dodatek do gry (Expansion for Base-game)
walka (Fighting)
science Fiction (Science Fiction) - Ocena na BGG
- 7.77/10 na 399 głosy
- Nazwa oryginalna
- Neuroshima Hex! 3.0: Neojungle
- Mechaniki
- zarządzanie ręką (Hand Management)
hexagonalne pola (Hexagon Grid)
eliminacja graczy (Player Elimination)
partnerstwo (Team-Based Game)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers) - Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 8 lat
- Liczba graczy
- od 2 do 4 osób
- Czas gry
- od 30 do 30 min.
- Rok premiery
- 2012
- Rok wydania
- 2021
- Autor
- Michał Oracz
- Nazwa oryginalna
- Neuroshima Hex! 3.0: Neojungle
- Ocena na BGG
- 7.79
- Poziom trudności
- 2.71 na 5
- Pudełko zawiera
- *35 żetonów Neodżungli
*6 znaczników ran
*3 znacznik sieci
*2 znaczniki jadu
*2 znaczniki Neodżungli
*zapasowe żetony i znaczniki
*instrukcja
*woreczek strunowy
Opis
Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi. Wchłaniała wszystko, z czym się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą.
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macieży jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.
Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne.
UWAGA: Armia Neodżungli poprzednio wchodziła w skład dodatku Babel 13, który już nie będzie dodrukowywany.
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
-
Neuroshima HEX 3.0
samodzielna gra -
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
samodzielna gra -
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
samodzielna gra, dodatek -
Neuroshima Hex 3.0: nocny łowca
dodatek -
Neuroshima HEX: Gildia kupców
dodatek
Cena gry
-
AM76
28.90 PLN