Magiczny Labirynt
- Pudełko wymiary
- 29.5 x 29.5 x 7 cm
- Waga około
- 0.9 kg
6.81
- Producent
- G3
- Kategorie
- gra dla dzieci (Children's Game)
fantasy (Fantasy)
labirynt (Maze)
pamięciowa (Memory) - Pozycja na BGG
- 1379
- Ocena na BGG
- 6.81/10 na 6268 głosy
- Nazwa oryginalna
- The Magic Labyrinth
- Mechaniki
- rzucanie kośćmi (Dice Rolling)
sieć ruchu (Grid Movement)
pamięć (Memory)
budowa dróg (Network and Route Building)
losowy ruch (Roll / Spin and Move) - Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 6 lat
- Liczba graczy
- od 2 do 4 osób
- Czas gry
- od 20 do 30 min.
- Rok premiery
- 2009
- Rok wydania
- 2024
- Autor
- Dirk Baumann
- Nazwa oryginalna
- The Magic Labyrinth
- Ocena na BGG
- 6.82
- Pozycja na BGG
- 1149
- Poziom trudności
- 1.23 na 5
- Pudełko zawiera
- *Piętrową planszę
*24 drewniane ściany
*24 żetony z magicznymi symbolami
*1 płócienny woreczek
*1 kostka
*4 figurki magików
*4 metalowe kulki
*Instrukcję
Opis
Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie przemierzają magiczny labirynt. Przed nimi dziś ważne zadanie - szukanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy sztuczek, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia.
Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku, o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo, może jednak przy tym skręcać tyle razy, ile tylko chce. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany.
Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i pojawi się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku początkowym.
Kiedy gracz dotrze na pole celu, przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żeton z symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żeton i kładzie go w odpowiednim miejscu na planszy.
Uczy logicznego myślenia.
Rozwija wyobraźnię przestrzenną.
Trenuje koncentrację i poprawia pamięć.
Nagrody i wyróżnienia
-
Hra roku - gra roku (Czechy) (Hra roku - gra roku)
2014 (miejsce 1) -
Spiel des Jahres - gra roku (Niemcy) (Kinderspiel des Jahres - gra dla dzieci)
2009 (miejsce 1)
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
Cena gry
-
AM76
102.90 PLN