Neuroshima HEX 3.0: armia Doomsday Machine Mini Dodatek
Ocena
7.65
Rekomendowane gry dla Ciebie
Producent
Portal
Kategorie
dodatek do gry (Expansion for Base-game)
walka (Fighting)
science Fiction (Science Fiction)
Ocena na BGG
7.65/10 na 202 głosy
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! 3.0: Doomsday Machine
Mechaniki
zarządzanie ręką (Hand Management)
hexagonalne pola (Hexagon Grid)
eliminacja graczy (Player Elimination)
partnerstwo (Team-Based Game)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 8 lat
Liczba graczy
od 2 do 4 osób
Czas gry
od 20 do 40 min.
Rok premiery
2013
Rok wydania
2013
Autor
Michał Oracz
Pudełko zawiera
*35 żetonów,
*woreczek strunowy,
*instrukcja
Jest to dodatek do serii Neuroshima HEX 3.0

Opis

Doomsday Machine to zautomatyzowana, śmiercionośna pułapka – inteligentny system zabezpieczeń  strzegący bazy ukrytej na radioaktywnych pustkowiach. Jego algorytm nakazuje zniszczyć każdego intruza, czy jest to człowiek, mutant czy też robot Molocha Cóż może kryć się za tak potężnym systemem obronnym?

Zaletą Doomsday Machine są moduły dalekiego zasięgu, duża ilość Medyków, a takę Pułapka i Małą Bomba potrafiąca odzyskać potrzebne miejsce w sytuacji dominacji przeciwnika na planszy. Największa siłą armii są jednak specjalne jednostki, potrafiące przekierowywać i powielać strzały ( Sieciarz Zagłady, Stanowisko Ogniowe i Roztrajacz)

Wadą armii jest niewielka liczba jednostek walczących, ich niezbyt wysoka Inicjatywa, a także trudności w uruchomieniu Bitwy i prawie kompletny brak możliwości poruszania się.

Nagrody i wyróżnienia

Pliki i strony związane z grą

Akcesoria do gry

Cena gry

Zdjęcia gry z serwisu BoardGameGeek

Komentarze i opinie na temat gry

Data Publikacji 2014-08-16 19:07:03