Warhammer 40000 Podbój LCG
- Pudełko wymiary
- 25.5 x 25.5 x 5 cm
- Waga około
- 0.9 kg
7.36
- Producent
- Galakta
- Kategorie
- gra karciana (Card Game)
kolekcjonerska (Collectible Components)
walka (Fighting) - Pozycja na BGG
- 1149
- Ocena na BGG
- 7.36/10 na 3265 głosy
- Nazwa oryginalna
- Warhammer 40,000: Conquest
- Mechaniki
- kontrola obszarów (Area Majority / Influence)
akcje impulsywne (Area-Impulse)
zarządzanie ręką (Hand Management)
symultaniczny wybór (Simultaneous Action Selection)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers) - Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 12 lat
- Liczba graczy
- od 2 do 2 osób
- Czas gry
- od 45 do 60 min.
- Rok premiery
- 2014
- Rok wydania
- 2014
- Autor
- Brad Andres, Nate French, Eric M. Lang
- Pudełko zawiera
- * 7 kart liderów
* 129 kart jednostek
* 40 kart wydarzeń
* 25 kart wsparcia
* 21 kart dodatków
* 10 kart planet
* 2 kart pomocy
* 40 kart żetonów
* 2 wskaźniki dowodzenia
* 31 żetonów obrażeń
* 31 żetonów zasobów
* 1 żeton inicjatywy
* 1 żeton pierwszej planety
* 1 Zasady wprowadzające
* 1 Kompletna Księga Zasad
Opis
Krwawe militarne starcia w sektorze Traxis!
Niedawno odkryty sektor bogaty jest w surowce i artefakty mrocznej ery Technologii! Nic więc dziwnego, że zainteresowało się nim wiele frakcji- a każda chce Traxis dla siebie! Oto "Warhammer 40000: Podbój", dwuosobowa gra karciana opowiadająca o galaktycznej wojnie. Gracze stają ze sobą na polu bitwy i będą decydować o przynależności planet do własnej frakcji. Jeśli zawiodą nowe odkrycie wpadnie w ręce wroga. Jeśli zwyciężą zyskają bogactwo i sławę dla swojego lidera, czym znacznie umocnią swoją frakcje!
"Warhammer 40000: Podbój" rozpoczynamy od wyboru frakcji. Stojącego na jej czele lidera umieszczamy w sztabie (obszar przed graczem), a obok przetasowaną talię frakcyjną. Następnie dobieramy określoną przez Lidera liczbę kart na rękę oraz zasoby. Między przeciwnikami układamy Sektor Traxis- rząd 7 (z 10) kart przedstawiających planety o które będzie toczył się spór. Możemy rozpoczynać. "Warhammer 40000: Podbój" przebiega w rundach. Każda z nich dzieli się na takie same fazy. Pierwszą jest Wystawianie. Gracze naprzemiennie mogą zagrywać karty (zgodnie z przeznaczeniem) płacąc jej koszt. W ten sposób możemy gromadzić armie na planetach, używać akcji, wspierać Sztab itp. Gdy oboje przeciwnicy spasują, przechodzimy do fazy dowództwa. Tutaj, w sekrecie, każdy przydziela swojego Lidera do jednej z planet. Jeśli wybrali tą samą planetę, lub żaden z Głównodowodzących na planecie się nie pojawił, porównujemy ilość symboli dowodzenia. Pozwoli to nam skorzystać z jednego lub dwóch bonusów, jakie dana planeta oferuje. Dochodzimy do kulminacyjnego punktu gry "Warhammer 40000: Podbój"- Faza Walki odzwierciedla bowiem bezpośrednie starcie wojsk. Gracze będą przeprowadzali kolejne ataki (rozpoczynając od walki dystansowej), tak długo jak będą mogli i nie wyczerpią sie im możliwości bojowe. Gdy tylko jeden z przeciwników zostanie na planecie- zdobywa ją. Jeśli oboje wyczerpią karty i pozostają na atakowanym terenie- walka kończy sie impasem. Celem gry "Warhammer 40000: Podbój" jest zdobycie trzech planet tego samego typu.
Gotowi na galaktyczną wojnę? "Warhammer 40000: Podbój" to gra zarówno taktyczna jak i strategiczna, ponieważ gracze muszą mieć na uwadze nie tylko bieżące konflikty, ale i szykować się na kolejne etapy kampanii wojennej. Ponadto "Warhammer 40000: Podbój" to system żywej gry karcianej (LCG), co wiąże się z tym, że regularnie wydawane są zestawy 60-kartowych dodatków, zwiększających możliwości i pogłębiających radość z rozgrywki.
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
-
Warhammer 40000 Podbój LCG
samodzielna gra
Cena gry
-
AM76
99.00 PLN