Neuroshima HEX: SMART (edycja 3.0)
- Pudełko wymiary
- 10 x 13 x 2 cm
- Waga około
- 0.1 kg
7.98
- Producent
- Portal
- Kategorie
- dodatek do gry (Expansion for Base-game)
walka (Fighting)
science Fiction (Science Fiction) - Ocena na BGG
- 7.98/10 na 362 głosy
- Nazwa oryginalna
- Neuroshima Hex! 3.0: Smart
- Mechaniki
- zarządzanie ręką (Hand Management)
hexagonalne pola (Hexagon Grid)
eliminacja graczy (Player Elimination)
partnerstwo (Team-Based Game)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers) - Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 8 lat
- Liczba graczy
- od 2 do 4 osób
- Czas gry
- od 30 do 30 min.
- Edycja
- 1
- Rok premiery
- 2014
- Rok wydania
- 2021
- Autor
- Michał Oracz
- Nazwa oryginalna
- Neuroshima Hex! 3.0: Smart
- Ocena na BGG
- 8.04
- Poziom trudności
- 3.00 na 5
- Pudełko zawiera
- * 35 żetonów armii
* znaczniki ran, frakcji, sieci
* woreczek strunowy
* instrukcja
Opis
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.
Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.
Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
-
Neuroshima HEX 3.0
samodzielna gra -
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
samodzielna gra -
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
samodzielna gra, dodatek -
Neuroshima Hex 3.0: nocny łowca
dodatek -
Neuroshima HEX: Gildia kupców
dodatek
Cena gry
-
AM76
28.90 PLN