Horror w Arkham: Koszmar z Dunwich
- Pudełko wymiary
- 30 x 30 x 7 cm
- Waga około
- 1.4 kg
7.8
- Producent
- Galakta
- Kategorie
- przygodowa (Adventure)
dodatek do gry (Expansion for Base-game)
walka (Fighting)
horror/groza (Horror)
na podstawie powieści (Novel-based)
science Fiction (Science Fiction) - Ocena na BGG
- 7.8/10 na 6511 głosy
- Nazwa oryginalna
- Arkham Horror: Dunwich Horror Expansion
- Mechaniki
- kooperacja (Cooperative Game)
rzucanie kośćmi (Dice Rolling)
zarządzanie ręką (Hand Management)
ruch po punktach (Point to Point Movement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers) - Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 13 lat
- Liczba graczy
- od 1 do 8 osób
- Czas gry
- od 120 do 240 min.
- Edycja
- 1
- Rok premiery
- 2006
- Rok wydania
- 2017
- Autor
- Richard Launius, Kevin Wilson
- Nazwa oryginalna
- Arkham Horror: Dunwich Horror Expansion
- Ocena na BGG
- 7.80
- Poziom trudności
- 3.49 na 5
- Pudełko zawiera
- *1 Instrukcja
*1 plansza
*8 kart postaci Badaczy
*8 znaczników Badaczy
*8 plastikowych podstawek pod znaczniki Badaczy
*152 karty Badaczy
*4 arkusze Przedwiecznych
*180 kart Przedwiecznych
*28 żetonów potworów
*3 znaczniki Koszmaru z Dunwich
*4 znaczniki Bram
*7 znaczników Gruzów
Opis
Horror sięga poza Arkham!
W pobliskiej mieścinie, w otoczeniu zielonych wzgórz życie wcale nie jest sielanką. Giną ludzie. Znikają bez wieści. Prace w polu ustają wczesnym popołudniem, by miejscowi szybko mogli schronić się przed zmierzchem. Mieszkańcy powtarzają między sobą stare legendy o ruinach na szczytach, o sabatach czarownic. Coraz częściej można spotkać obłąkanych pustelników, chodzących po ulicach, bredzących pod nosem. Mówi się, że za „Koszmar z Dunwich” odpowiedzialny jest miejscowy chłop, który zawarł pakt z diabłem…
Oto nowy dodatek do kooperacyjnej gry planszowej „Horror w Arkham”. Sam w sobie zawiera ponad 300 kart, urozmaicających Spotkania! „Koszmar z Dunwich” dołącza do gry planszę pobliskiej wioski Dunwich, którą umieszczamy nad dzielnicą Downtown miasta Arkham. Żeby się do niej dostać uczestnicy muszą odwiedzić dworzec kolejowy, lub miejsce ze stacją- taki ruch traktowany jest jako zwykła akcja (ale kosztuje 1$). Zostają wprowadzone nowe opcję np. jeśli nasz bohater jest poważnie ranny, może odejść na emeryturę, a my wylosujemy sobie świeżego poszukiwacza. Zmienia się również Ruch Potworów- stają się one bardziej agresywne, wręcz drapieżne, a sama Pula zostaje zasilona nowymi plugastwami (w tym potężną istotą „Koszmarem z Dunwich”). Gracze otrzymują szansę zmierzenia się z niespotykanymi dotąd Przedwiecznymi.
Zobacz jak daleko sięga Horror w Arkham. Jak spokojna niegdyś mieścina teraz ponosi okrutne konsekwencje decyzji jednego szaleńca. „Koszmar w Dunwich” poszerza granice podróży- możemy zawędrować dalej i dalej (byle nie zgubić się w czasie i przestrzeni!) w twórczość mistrza grozy H. P. Lovecrafta. Ale nie traćmy głowy! Poza plugastwami, dodatek wnosi nowych Poszukiwaczy, którzy mądrze poprowadzeni przezwyciężą każdy koszmar! („Koszmar z Dunwich” można dowolnie łączyć z innymi dodatkami do gry „Horror w Arkham”)
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
-
Koszulki FFG 41 x 63 mm 50 szt. - Mini American Yellow
liczba sztuk: 4 -
Koszulki FFG 57 x 89 mm 50 szt. - Standard American Green
liczba sztuk: 4 -
Koszulki Mayday 43 x 65 mm 100 szt. - Mini Chimera
liczba sztuk: 2 -
Koszulki Mayday 56 x 87 mm 100 szt. - USA
liczba sztuk: 2
Gry z serii
-
Horror w Arkham
samodzielna gra -
Zestaw kości Arkham Horror - Beżowo-Czarne
samodzielna gra, dodatek -
Zestaw kości Arkham Horror - Blessed Dice
samodzielna gra, dodatek -
Horror w Arkham: Król w Żółci
dodatek
Cena gry
-
AM76
169.00 PLN