SW: PRZEZNACZENIE - Przebudzenie: Zest dodatkowy
7.44
- Producent
- Galakta
- Kategorie
- gra karciana (Card Game)
kolekcjonerska (Collectible Components)
kości (Dice)
walka (Fighting)
media (Movies / TV / Radio theme)
science Fiction (Science Fiction) - Pozycja na BGG
- 690
- Ocena na BGG
- 7.44/10 na 5506 głosy
- Nazwa oryginalna
- Star Wars: Destiny
- Mechaniki
- rzucanie kośćmi (Dice Rolling)
zarządzanie ręką (Hand Management)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers) - Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 10 lat
- Liczba graczy
- od 2 do 4 osób
- Czas gry
- od 10 do 45 min.
- Rok premiery
- 2016
- Rok wydania
- 2016
- Autor
- Corey Konieczka, Lukas Litzsinger
- Pudełko zawiera
- * 5 kart
* 1 kość
Opis
Star Wars: Przeznaczenie - Przebudzenia - Zestaw Dodatkowy zawiera pięć losowych kart do wzmocnienia talii i jedną kostkę (zawsze dopasowaną do którejś karty ze środka).
Na czym to polega?
Każda talia zaczyna się od kluczowych postaci, które definiują Waszą strategię i styl gry. Postaci posiadają określoną wartość Wytrzymałości – wyzerowanie jej oznacza koniec gry dla danej postaci. Jeśli jednemu graczowi uda się w ten sposób wyeliminować wszystkich bohaterów lub złoczyńców przeciwnika – wygrywa on grę.
Postaci nie są jednak jedynym czynnikiem wpływającym na wygraną. W każdej talii znajdzie się aż trzydzieści różnych kart wydarzeń, ulepszeń i wsparć, które pomogą przychylić szalę zwycięstwa. Wydarzenia, to taktyczne, jednorazowe karty, które działają w momencie wystawienia ich z ręki. Karty ulepszeń można zagrywać na swoje postaci, na stałe wzmacniając ich zdolności bojowe lub defensywne, a wsparcia to specjalny rodzaj kart, które odkładane są na bok i zapewniają własną kostkę i/lub efekt.
Wsparcia i ulepszenia to, poza postaciami, jedyne karty, które mogą mieć przypisaną kostkę. Jeśli gracz wystawi taką kartę do gry, bierze odpowiadającą jej kość i kładzie ją na karcie. Będzie mógł jej użyć do nękania swojego przeciwnika w kolejnych akcjach. Więcej kości oznacza więcej szans na zadanie obrażeń, dobranie zasobów, osłon i inne, kluczowe akcje. Pojawiające się na danej kości symbole zależą od karty i wszystkie, dla łatwiejszego planowania kolejnych posunięć, są na niej dodatkowo wypisane.
Jest jeszcze jedna karta, która wpływa na grę i modyfikuje kolejne posunięcia graczy – pole bitwy. Każdy z graczy musi posiadać własne pole bitwy, jednak przed grą wybrane zostaje jedno z nich, które będzie używane do końca batalii. Jedną z dostępnych akcji podczas gry jest zajęcie pola bitwy. Gracz, który zdecyduje się na tę akcję, przejmuje kontrolę nad polem bitwy i jego efektami, a dodatkowo w kolejnej turze będzie zaczynał jako pierwszy.
Wyjdź naprzeciw swojemu przeznaczeniu i odpowiedz na wezwanie Mocy!
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
-
Koszulki FFG 63.5 x 88 mm 50 szt. Standard
-
Koszulki Mayday 63.5 x 88 mm 100 szt. Standard
-
Koszulki Mayday 63.5 x 88 mm 100 szt. Standard Ultra-Fit
Gry z serii
-
Star Wars: Przeznaczenie - KYLO REN Zestaw startowy
samodzielna gra -
Star Wars: Przeznaczenie - REY Zestaw startowy
samodzielna gra -
SW: PRZEZNACZENIE - Przebudzenie: Zest dodatkowy
samodzielna gra -
SW: Przeznaczenie - Zestaw dla 2 graczy
samodzielna gra, dodatek
Cena gry
-
AM76
9.40 PLN