Neuroshima HEX: Duel
- Pudełko wymiary
- 19 x 28 x 6.5 cm
- Waga około
- 0.6 kg
7.55
- Producent
- Portal
- Kategorie
- walka (Fighting)
science Fiction (Science Fiction) - Ocena na BGG
- 7.55/10 na 862 głosy
- Nazwa oryginalna
- Neuroshima Hex! Duel
- Mechaniki
- sieć ruchu (Grid Movement)
zarządzanie ręką (Hand Management)
hexagonalne pola (Hexagon Grid)
partnerstwo (Team-Based Game)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers) - Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 10 lat
- Liczba graczy
- od 2 osób
- Czas gry
- od 30 do 60 min.
- Rok premiery
- 2009
- Rok wydania
- 2009
- Autor
- Michał Oracz
- Pudełko zawiera
- *35 żetonów armii Vegas
*35 żetonów armii Smart
*znaczniki armii
*znaczniki "przejęcia"
*plansza dla 2 graczy
*instrukcja
Opis
Tereny zrujnowanej fabryki zdawały się być idealnym terenem na ukrycie transportu gambli, który Johny i jego przyjaciele podprowadzili dwa dni temu z samego centrum Vegas. Wydawało się, że stare betonowe silosy były jedynymi świadkami, na szczęście niemymi, tego jak Johny parkował ciężarówką w jednym z magazynów.
Niestety, dla Johnego i jego kumpli, tak nie było. Zaterkotał karabin maszynowy, powietrze przecięły kule i nagle stara fabryka zamieniła się w ciasną pułapkę, z której nie ma wyjścia. Grupa bandziorów z Vegas nie dała Johnemu żadnych złudzeń, to koniec. Kolejne ołowiane pociski pofrunęły w kierunku magazynu tnąc stare, pordzewiałe ściany.
A kiedy wydawało się, że stara fabryka zamieni się w grobowiec, i że już nic nie uratuje Johnemu skóry, stało się coś zupełnie nieprzewidywalnego. Betonowe chodniki eksplodowały. Spod ziemi ku żołnierzom z Vegas wystrzeliły pnącza myślących roślin. To było piekło. Johny już tego nie widział. Zemdlał. Tymczasem fabryka zamieniła się w pole brutalnej bitwy…
Duel jest drugim dodatkiem do gry Neuroshima HEX. Podobnie jak pierwszy z linii dodatków, Duel zawiera dwie nowe armie oraz coś specjalnego – tym razem jest to unikalna plansza przeznaczona do rozgrywek dla dwóch graczy. Duel jest zarazem samodzielną grą – do gry nie potrzeba posiadać Neuroshimy HEX.
Pierwszą z armii w dodatku jest Vegas, armia ludzi, którzy wychowali się w mieście hazardu. Jej cechą szczególną jest umiejętność kontroli nad ludźmi i maszynami wroga za pomocą specjalnych jednostek – Agitatorów.
Drugą armią w dodatku jest Smart, ruchliwa, siejąca strach armia pół maszyn, pół mutantów, której eksperymentalne hybrydy przewożone są na pola walki w szczelnych transorterach.
Unikalna plansza przeznaczona do rozgrywek dla dwóch graczy posiada nowe, specjalne reguły – na siedmiu jej polach znajdują się specjalne miejsca, tzw. Terminale, które uruchamiane za pomocą punktów energii potrafią przeważyć szalę zwycięstwa na stronę jednego z graczy.
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
-
Neuroshima 1.5
samodzielna gra -
Neuroshima 1.5: Bohater ^2
samodzielna gra -
Neuroshima 1.5: Krew i Rdza (RPG.05)
samodzielna gra -
Neuroshima HEX 2.5
samodzielna gra -
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
samodzielna gra -
Neuroshima RPG - Wydanie Rok Molocha
samodzielna gra -
Neuroshima HEX: Duel
samodzielna gra, dodatek -
Neuroshima 1.5: Bohater Maxx
dodatek -
Neuroshima 1.5: Bohater ^3
dodatek -
Neuroshima 1.5: Miami (RPG.08)
dodatek -
Neuroshima 1.5: Piraci (RPG.10)
dodatek -
Neuroshima 1.5: Ruiny (RPG.16)
dodatek -
Neuroshima 1.5: Wyścig (RPG.01)
dodatek -
Neuroshima : Miami (RPG.08)
dodatek -
Neuroshima Detroit
dodatek -
Neuroshima Hex - zabójca
dodatek -
Neuroshima Hex 3.0: Puste Hexy
dodatek -
Neuroshima HEX: Babel 13
dodatek -
Neuroshima HEX: Dancer
dodatek -
Neuroshima HEX: Mephisto
dodatek -
Neuroshima HEX: Nowy Jork
dodatek -
Neuroshima HEX: Sharrash
dodatek -
nieNeuroshima HEX: Neodżungla
dodatek
Cena gry
-
AM76
59.00 PLN