Vikings Gone Wild		  
		    
		    
		  
		
	 
		- Pudełko wymiary
- 29.5 x 29.5 x 7.5 cm
- Waga około
- 1.6 kg
- Producent
- Games Factory
- Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 10 lat
- Liczba graczy
- od 2 do 4 osób
- Czas gry
- od 45 do 90 min.
- Rok premiery
- 2017
- Rok wydania
- 2017
- Autor
- Julien Vergonjeanne
- Pudełko zawiera
- *plansza
 *12 kart wielkiej hali
 *4 talie początkowe po 10 kart
 *14 kart umocnień
 *18 kart jednostek
 *52 karty budynków
 *40 kart ścieżki odyna
 *8 kart bonusów końcowych
 *12 kart łaski bogów
 *20 kart misji
 *znacznik pierwszego gracza
 *4 arkusze graczy
 *4 karty pomocy
 *25 beczek piwa
 *25 sztab złota
 *20 żetonów konstrukcji / uszkodzeń
 *16 znaczników graczy
Opis
Vikings Gone Wild - gra karciana z mechaniką budowania talii, która stworzona została na podstawie znanej gry internetowej.
Pełna interakcji
W Vikings Gone Wild atakowanie innych graczy i ich budynków jest jedną z najważniejszych części tury. I wypada świetnie. Nie tylko można zrobić coś złośliwego - użyć mechaniki swojej w pocie czoła wypracowanej taktyki, żeby pokazać komuś, gdzie jego miejsce. Taka akcja nie powoduje jednak frustracji u przeciwnika!
Każdego gracza można zaatakować raz i przede wszystkim - atak przeprowadzony na wrogie osady nie pociąga wielu negatywnych efektów na zaatakowanego gracza - nie niszczy jego z trudem ułożonego planu, raczej skupia się na tym, aby atakujący mógł zdobyć jak najwięcej drogocennych punktów. Jakby tego było mało - gracz atakowany może się bronić. I znów – nie niszczy machiny wojennej przeciwnika za jednym zamachem, po prostu stara się, aby gracz nie zdobył punktów zwycięstwa. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu gra nabiera charakteru i łamie znane deckbuildingowe schematy.
Kompletna 
Deckbuildingi (gry oparte na mechanice budowania talii kart) są zazwyczaj proste, wykorzystują jedno, czy dwa nowe rozwiązania, ale w większości różnią się często tylko klimatem. Dopiero osobne rozszerzenia dodają rzeczy, które znacznie wzbogacają rozgrywkę i tworzą poczucie grania „w pełną grę” (i zazwyczaj działają w taki sposób, aby można było dostosowywać ją na różne sposoby pod własny gust).
Vikings Gone Wild pod tym względem jest inny - mnogość specjalnych kart (tor Odyna, walki, misje do wykonania itd.) na planszy powoduje, że czujemy się jakbyśmy grali od początku w grę, do której posiadamy wszystkie rozszerzenia. Dodając tę jej cechę do dynamiki rozgrywki, za którą odpowiada interakcja między graczami, otrzymujemy grę z mechaniką talii, która naprawdę wyróżnia się w gąszczu innych tego typu produktów.
Klimatyczna 
Vikings Gone Wild posiada świetną, komiksową grafikę, która oddaje szalony klimat tego, co dzieje się na stole. Za karty płacimy piwem i sztabami złota, nasi wojownicy wyglądają jak wyciągnięci z przygód Asteriksa i Obeliksa, mamy bojowe niedźwiedzie w zbrojach i mnóstwo innych rzeczy. Spójrzcie na grafiki, obejrzyjcie okładkę - nie będziecie zawiedzeni.
Ruszajcie w bój
Poprawcie hełmy, dosiądźcie bojowe niedźwiedzie i ruszajcie w bój z kuflem piwa w ręce! Czas pokazać, kto zasługuje na miano przywódcy klanu!
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
- Recenzja w serwisie Games Fanatic 
- Recenzja w serwisie Okiem PowerMilka 
- Recenzja w serwisie ZnadPlanszy u kaimady 
- Recenzja w serwisie ZnadPlanszy u mat_eyo 
- Unboxing w serwisie Turlnij 
- Wideorecenzja w serwisie Geek Factor 
- Wideorecenzja w serwisie YouTube na kanale Gry planszowe u Wookiego 
- Informacje o grze na BoardGameGeek
Akcesoria do gry
- 
			 Koszulki Rebel (59x92 mm) Aquila Light 100 sztuk Koszulki Rebel (59x92 mm) Aquila Light 100 sztuk
 liczba sztuk: 3
- 
			 Koszulki Rebel (59x92 mm) Premium 100 sztuk Koszulki Rebel (59x92 mm) Premium 100 sztuk
 liczba sztuk: 3
Gry z serii
Cena gry
- 
		AM76 
 149.00 PLN
