Mage Wars: Arena (edycja wspieram.to)
7.58
- Producent
- Games Factory
- Kategorie
- gra karciana (Card Game)
fantasy (Fantasy)
walka (Fighting) - Pozycja na BGG
- 429
- Ocena na BGG
- 7.58/10 na 7912 głosy
- Nazwa oryginalna
- Mage Wars Arena
- Mechaniki
- --------- (Deck Construction)
rzucanie kośćmi (Dice Rolling)
sieć ruchu (Grid Movement)
--------- (Line of Sight)
symultaniczny wybór (Simultaneous Action Selection)
--------- (Square Grid)
TRN-04 progresywna kolejność (Turn Order: Progressive)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers) - Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 13 lat
- Liczba graczy
- od 2 osób
- Czas gry
- od 80 do 100 min.
- Rok premiery
- 2012
- Rok wydania
- 2018
- Autor
- Bryan Pope, Benjamin Pope
- Nazwa oryginalna
- Mage Wars Arena
- Ocena na BGG
- 7.63
- Pozycja na BGG
- 265
- Poziom trudności
- 3.67 na 5
Opis
Mage Wars: Arena to rozbudowana, niekolekcjonerska gra karciana, przenosząca graczy w sam środek pojedynku między rywalizującymi ze sobą magami, rozgrywanego na śmiercionośnej arenie. Każdy z magów używa własnej, stworzonej przed rozgrywką księgi czarów, aby pokonać przeciwnika – zagrywając wybrane przez siebie karty, tworzące wyjątkową taktykę, dostosowaną do preferowanego stylu gry.
Przyzywajcie potężne bestie i potwory, by walczyły w waszym imieniu. Zagrywajcie śmiercionośne zaklęcia, by zmieść przeciwnika w pył lub pokrzyżować jego plany. Używajcie magicznych wzmocnień, aby zmienić zasady i losy całego pojedynku. Wykorzystajcie starożytne artefakty, zaklęte bronie i zbroje, by wzmocnić swój atak i obronę. Zróbcie wszystko, aby przetrwać w Mage Wars: Arena!
Mage Wars: Arena łączy w sobie wszystkie zalety gier karcianych, dodając do tego zalety gier bitewnych, by stworzyć zupełnie nową jakość – rozbudowaną, taktyczną grę planszową.
Pojedynek rozgrywany jest na specjalnej arenie, podzielonej na 12 segmentów – regulujących ruchy oraz możliwości zagrywania kart. Każdy z graczy używa własnej księgi czarów, przygotowanej przed grą z dostępnych, najbardziej odpowiadających graczowi kart. W czasie gry przeciwnicy zagrywają przeciw sobie karty czarów, dobywając je prosto z księgi, dostosowując strategię do aktualnej sytuacji na stole. Specjalny system punktowy pozwala na stworzenie odpowiadających sobie talii – każdy rodzaj maga posiada biegłość w określonych szkołach magii, jednak nie jest przez nie ograniczony – za podwójny koszt można dobrać karty pochodzące z innych szkół, aby zaskoczyć przeciwnika! W ten sposób gra nie jest ograniczona przez losowe dobieranie kart z talii – dostarczając wielu taktycznych rozwiązań oraz zapewniając pełną kontrolę nad własną strategią. Wiele rodzajów zaklęć – takich jak potwory, przedmioty czy wzmocnienia – pojawiają się na planszy, aby działać w następnych kolejkach. Potężne magiczne ataki służą nie tylko do zadawania obrażeń wrogim bestiom oraz magom, lecz powodują także szereg dodatkowych efektów: podpalają, ogłuszają, przesuwają, unieruchamiają czy paraliżują przeciwnika. Mage Wars: Arena stawia przed graczami niezliczone możliwości prowadzenia rozgrywki!
Mage Was: Arena zawiera wszystko, czego gracze potrzebują do gry: księgę czarów z miejscem na karty, podstawowe talie przypisane do postaci oraz dodatkową pulę zaklęć (której można użyć do stworzenia własnej księgi), planszę do gry, specjalne kości oraz znaczniki.
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
-
Mage Wars Core Set
samodzielna gra -
Mage Wars: Akademia
samodzielna gra -
Mage Wars: Arena (edycja wspieram.to)
samodzielna gra -
Mage Wars - Action Marker Set
dodatek -
Mage Wars - Druid vs Necromancer
dodatek
Cena gry
-
AM76
177.00 PLN