Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
Pudełko wymiary
10 x 13 x 2 cm
10 x 13 x 2 cm
Waga około
0.2 kg
Ocena
10
Rekomendowane gry dla Ciebie
Producent
Portal
Kategorie
Dodatek do gry (Expansion for Base-game)
Walka (Fighting)
Science Fiction (Science Fiction)
Ocena na BGG
10/10 na 2 głosy
Nazwa oryginalna
Neuroshima Hex! 3.0: Sand Runners
Mechaniki
Różne zdolności graczy (Variable Player Powers)
Zarządzanie ręką (Hand Management)
Hexagonalne pola (Hex-and-Counter)
Eliminacja graczy (Player Elimination)
Partnerstwo (Partnerships)
Rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 13 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 30 min.
Rok premiery
2019
Rok wydania
2019
Autor
Michał Walczak
Pudełko zawiera
* 54 żetony
* instrukcja
* woreczek strunowy
Jest to dodatek do serii Neuroshima HEX 3.0

Opis

premiera październik 2019

Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom... Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania zBitwy kluczowego pola za pomocą Burzy piaskowej. Kilku Wojowników Sand Runnersów posiada cechy Modułów co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas Bitwy. Ponadto, żeton Sztabu jest dwustronny ijedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie Sztabu na stronę zatakiem wtylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.

Nagrody i wyróżnienia

Akcesoria do gry

Cena gry

Zdjęcia gry z serwisu BoardGameGeek

Komentarze i opinie na temat gry

Data Publikacji 2019-08-30 15:16:45