Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)
- Pudełko wymiary
- 10 x 13 x 2 cm
- Waga około
- 0.1 kg
7.99
- Producent
- Portal
- Kategorie
- dodatek do gry (Expansion for Base-game)
walka (Fighting)
science Fiction (Science Fiction) - Ocena na BGG
- 7.99/10 na 73 głosy
- Nazwa oryginalna
- Neuroshima Hex! 3.0: Pirates
- Mechaniki
- zarządzanie ręką (Hand Management)
hexagonalne pola (Hexagon Grid)
eliminacja graczy (Player Elimination)
rozmieszczanie elementów (Tile Placement)
różne zdolności graczy (Variable Player Powers) - Wydanie
- polskie
- Instrukcja
- polska
- Wiek
- od 13 lat
- Liczba graczy
- od 1 do 4 osób
- Czas gry
- od 30 do 30 min.
- Rok premiery
- 2022
- Rok wydania
- 2022
- Autor
- Joanna Kijanka
- Nazwa oryginalna
- Neuroshima Hex! 3.0: Pirates
- Ocena na BGG
- 8.92
- Poziom trudności
- 2.00 na 5
- Pudełko zawiera
- *54 żetonów i znaczników
*1 woreczek strunowy
*1 instukcja
Opis
Piraci to kolejny dodatek do kultowej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nowa armia pływa pod czarną banderą, ma działka wodne, harpuny i brakuje jej tylko jednego — dobrego kapitana!
Kiedy do gry wchodzą Piraci, standardowa plansza powiększa się o 12 granicznych Pól Wodnych. Mogą znajdować się na nich tylko jednostki z cechą Dryf — czyli tylko jednostki Piratów. Na zakończenie Bitwy należy przesunąć symultanicznie o jedno pole wszystkie jednostki na Polach Wodnych zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na jednostki z cechą Dryf nie działają żadne efekty poruszające żetony, np. przyciągnięcie albo odepchnięcie. Jednocześnie Pola Wodne nie są brane pod uwagę podczas sprawdzania zapełnienia planszy.
Po otwarciu pudełka natraficie na 35 żetonów Piratów, wśród których będą takie jednostki jak Szmugler, Bosman, Działko Wodne, a nawet Krokodyl! Do stworzenia unikatowej planszy z Polami Wodnymi użyjecie 12 znaczników Sąsiedztwa Wodnego. Ponadto znajdziecie także 3 znaczniki Ran, 1 znacznik Sieci, 2 znaczniki Piratów oraz żeton zapasowy.
Atuty:
- Dodatek do kultowej gry strategicznej Neuroshima Hex 3.0;
- Standardowa plansza powiększa się o Pola Wody, na której poradzą sobie tylko jednostki z Dryfem!
- Poprowadź Piratów do abordażu i zdominuj pole bitwy dzięki jednostkom Bosmana, Szmuglera albo Sternika!
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
-
Neuroshima HEX 3.0
samodzielna gra -
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
samodzielna gra -
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
samodzielna gra, dodatek -
Neuroshima Hex 3.0: nocny łowca
dodatek -
Neuroshima HEX: Gildia kupców
dodatek
Cena gry
-
AM76
28.90 PLN