Małe Epickie Wyprawy
Pudełko wymiary
12 x 18 x 4 cm
12 x 18 x 4 cm
Waga około
0.4 kg
Ocena
6.96
Rekomendowane gry dla Ciebie
Producent
Galakta
Kategorie
przygodowa (Adventure)
fantasy (Fantasy)
walka (Fighting)
na podstawie gry wideo (Video Game Theme)
Pozycja na BGG
1044
Ocena na BGG
6.96/10 na 7716 głosy
Nazwa oryginalna
Tiny Epic Quest
Mechaniki
ruch po obszarach (Area Movement)
rzucanie kośćmi (Dice Rolling)
plansza modułowa (Modular Board)
igranie z losem (Push Your Luck)
Wydanie
polskie
Instrukcja
polska
Wiek
od 14 lat
Liczba graczy
od 1 do 4 osób
Czas gry
od 30 do 60 min.
Rok premiery
2017
Rok wydania
2023
Autor
Scott Almes
Nazwa oryginalna
Tiny Epic Quest
Ocena na BGG
6.99
Pozycja na BGG
942
Poziom trudności
2.68 na 5
Pudełko zawiera
* 4 arkusze graczy
* 17 kart mapy
* 1 arkusz magii
* 1 znacznik magii
* 1 arkusz rund
* 1 znacznik rundy
* 24 karty wypraw
* 4 karty przygód
* 5 kart ruchu
* 5 kości przygód
* 16 żetonów goblinów
* 12 bohaterów (ITEMeeplesTM)
* 4 znaczniki zaklęć
* 4 znaczniki zdrowia
* 4 znaczniki mocy
*12 legendarnych przedmiotów
* 12 skarbów (przedmioty)
* 1 znacznik pierwszego gracza
* 1 stojak na przedmioty (złożony z 3 części)
* 4 znaczniki maks. zdrowia
*4 znaczniki maks. mocy

Opis

Małe Epickie Wyprawy to klasyczna gra opowiadająca o baśniowej krainie najechanej przez siły zła. Jak bywa w takich opowieściach, by zaradzić nieszczęściu potrzebni są odważni i szlachetni bohaterowie… w których wcielicie się właśnie Wy! To rywalizacyjna gra, w której każdy z graczy przejmuje kontrolę nad drużyną złożoną z 3 bohaterów, którzy podróżując po świecie będą walczyć z goblinami, uczyć się zaklęć, wykonywać zadania i gromadzić potężne, magiczne przedmioty!

Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów zwycięstwa do końca piątej rundy. Punkty zwycięstwa zdobywa się za realizowanie wypraw, pokonywanie goblinów, naukę zaklęć i zdobywanie legendarnych przedmiotów. Każda runda składa się z dwóch faz: Dnia oraz Nocy.
Za Dnia gracze podróżują po krainie na kilka różnych sposobów, realizując przy tym wyprawy, wspomagając się zbawiennymi efektami grzybnych pieczar, czy przygotowując się do przeszukiwania świątyń, nauki zaklęć przy megalitach lub też walki z wyłaniającymi się z portali goblinami.
W Nocy gracze, polegając na szczęściu, próbują rozpatrzeć działania, do których przygotowali się za Dnia. W tym celu będą kolejno rzucać kośćmi przygód, wspólnie rozpatrując ich wyniki i licząc na uśmiech losu. Jeśli jednak nie zdecydują się
na odpoczynek w odpowiednim momencie, ryzykują utratę wszelkich postępów poczynionych w danej rundzie. Po pięciu rundach gra dobiega końca i gracze podliczają swoje punkty zwycięstwa.

Zwycięża gracz, który zdobył ich najwięcej!

Nagrody i wyróżnienia

Pliki i strony związane z grą

Akcesoria do gry

  • Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
    Koszulki Rebel (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
    liczba sztuk: 1
  • Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
    Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG 100 sztuk
    liczba sztuk: 1
  • Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk
    Koszulki SLOYCA (63,5x88 mm) CCG Premium 100 sztuk
    liczba sztuk: 1

Gry z serii

Cena gry

Zdjęcia gry z serwisu BoardGameGeek

Komentarze i opinie na temat gry

Data Publikacji 2023-05-25 10:10:43