Księga Zaklęć
- Pudełko wymiary
- 21.5 x 28 x 6 cm
- Waga około
- 0.9 kg
Ocena
6.48
Rekomendowane gry dla Ciebie
6.48
- Producent
- Rebel
- Kategorie
- fantasy (Fantasy)
- Pozycja na BGG
- 3735
- Ocena na BGG
- 6.48/10 na 1476 głosy
- Nazwa oryginalna
- SpellBook
- Mechaniki
- zarządzanie ręką (Hand Management)
zbiory zasobów (Set Collection)
wariant solo (Solo / Solitaire Game) - Wiek
- od 12 lat
- Liczba graczy
- od 1 do 4 osób
- Czas gry
- od 45 do 45 min.
- Rok premiery
- 2023
- Rok wydania
- 2023
- Autor
- Phil Walker-Harding
- Nazwa oryginalna
- SpellBook
- Ocena na BGG
- 7.18
- Pozycja na BGG
- 13048
- Poziom trudności
- 2.00 na 5
- Pudełko zawiera
- *84 karty zaklęć
*105 żetonów materii
*kafelek ołtarza
*4 planszetki chowańców
*4 karty pomocy gracza
*sakiewka wiru
*znacznik pierwszego gracza
*tacka na odrzucone żetony
*instrukcja
Opis
Zostań najznamienitszym magiem Wielkiego Rytuału!
Zbieraj żetony materii i używaj ich do karmienia chowańca oraz nauki zaklęć. Działaj szybko, gdy chcesz jak najwcześniej aktywować czary, albo okaż cierpliwość i uwolnij ich prawdziwą potęgę!
Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć.
Na czym to polega?
- Magowie siadają wokół wiru (przedstawionego za pomocą sakiewki), który emituje rozmaite magiczne elementy zwane materią. Niektóre z nich trafiają na ołtarz, inne pozostają wymieszane i objawiają swoją naturę dopiero po wylosowaniu.
- Materii używamy, aby uczyć się nowych zaklęć, albo magazynować ją u swoich chowańców. Obie te czynności zapewniają punkty.
- Uczenie się nowych zaklęć zwiększa pulę akcji, z których możemy skorzystać w swojej turze. Te potężne umiejętności pozwalają pozyskiwać dodatkową materię i manipulować nią na rozmaite sposoby, by skuteczniej osiągać cele.
- Zawody kończą się, gdy księga albo planszetka chowańca któregoś z graczy zostanie zapełniona. Zwycięży mag, który zdobył najwięcej punktów!
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Podczas zabawy każdy z graczy korzysta z identycznego zestawu kart, więc nasze możliwości startowe są takie same, jednak to, w jaki sposób je wykorzystamy, zależy w pełni od naszych decyzji.
- Karty zaklęć są oznaczone trzema poziomami. Zaleca się, by przygodę z grą rozpocząć od pierwszego z nich, potem przejść do drugiego i tak dalej. Dzięki temu stopniowo poznamy zasady i zależności między efektami.
- Dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć możemy rozegrać setki unikalnych rozgrywek!
Nagrody i wyróżnienia
Pliki i strony związane z grą
Akcesoria do gry
Gry z serii
Cena gry
-
AM76
126.90 PLN